Buďte o krok napřed a připravte se na velké kampaně

Buďte o krok napřed a připravte se na velké kampaně

 

Komu se nelení, tomu se zelení – v rychlém a rozvíjejícím se světe e-commerce to platí dvojnásob. Pokud vám něco uteče, jste na tom asi tak stejně, jako když vám před benzinkou někdo ukradne Harleye a vy ho chcete dohnat sprintem. Heslo tedy zní: vždy připraven! Obzvlašť, co se týče nadcházejících kampaní.

Čeká nás několik důležitých událostí, na základě kterých by se (samozřejmě s ohledem na zaměření e-shopu) daly vytvořit větší či menší marketingové kampaně.

Díky nim nejen, že upozorníme zákazníky na určité produkty, ale současně si budujeme značku, hrajeme zákazníkům do noty a získáváme si tak jejich důvěru.

Co nás čeká?

Kromě začátku školního roku nebo Black Friday, by nás mohl zajímat i Halloween. Samozřejmostí jsou pak Vánoce a možná kompletně celá zimní sezóna. Existuje však spousta významných dní, které také stojí za pozornost. Na základně nich mohou vzniknout kampaně často kreativnější, než ty tradiční. Například jen v říjnu jich je podle kalendáře 39, což je ještě víc než dní v měsíci – to by bylo, abychom si nevybrali. Je tu například Mezinárodní den seniorů, vegetariánství, hudby, zvířat, úsměvu, den stromů, kuchařů, ale i mrtvice, spoření, Mezinárodní den proti McDonald’s atd. Výběr je tedy široký, stačí ho jen sladit s naším podnikatelským záměrem. Další významné dny můžete sledovat například zde.

online-marketing

Co nesmí kampaň postrádat?

Častou chybou některých kampaní je, že jsou celé postavené jen na originálním nápadu. Ten je samozřejmě obrovskou výhodou, vždy však musí jít ruku v ruce s podchyceným online marketingem. Co to znamená? Online marketing je odvětví, které svou rozmanitostí předčí i slovník kdejakého básníka. Musíte si určit svoje cíle, myslet při tom na jednotlivé fáze marketingu, také nepodcenit dnes tolik podstatný obsahový marketing (klíčová slova, copywriting, grafiku). S tím souvisí komunikace na sociálních sítích doprovázená kvalitními newslettery, PPCéčky  a zbožovými srovnávači. Kvalitní kampaň nesmí nic z toho podcenit.

Online marketingový manuál zdarma

I ostřílení marketingoví borci čas od času na něco zapomenou. Nebylo by lepší mít při ruce nějaký manuál, který by přehledně vše obsahoval? Jeden takový jsme pro vás vybrali. Kromě toho, že obsahuje všechny marketingové kanály, nástroje a postupy, je okořeněn i o spoustu různých tipů a fíglů založených na létech zkušeností. A co je velice příjemné krom toho, že se dobře čte? Je zdarma. Tak si ho užijte.

Stáhnout e-book zdarma.

e-book-zdarma