Jak být úspěšný na českém a slovenském e-commerce trhu?

Jak být úspěšný na českém a slovenském e-commerce trhu?

978

Na konci listopadu zavítá MastersGate v rámci svého česko-slovenského turné i k e-shopperům z Prahy a okolí. Jde o unikátní rozvojový projekt a soutěž zároveň. Vzdělává a inspiruje subjekty z e-commerce a vítězům zaručuje roční akcelerační program, který nastartuje jejich výsledky tím správným směrem. Je určen pro všechny e-shopy – jak začínající, tak i ty zaběhnuté, které hledají nové inspirace pro svůj další rozvoj.

Celý projekt MastersGate je postaven na 3 základních pilířích a probíhá kontinuálně od léta 2016 v podstatě až do konce roku 2017.

logo_sk_claim

 

Úvodní část tvoří série vzdělávacích eventů, které se konají během tohoto podzimu ve velkých českých a slovenských městech. Nejbližší se uskuteční již 28. 11. 2016 v Praze (v 19:30h v prostorech Impact Hubu). Headlineři pražské akce a jejich zajímavá témata jsou:

  • Jaro Chrapko (CEO, Dedoles) „Klíč k úspěšnému e-shopu: Jak se za rok vypracovat z 100 000 € na 1 milion €“
  • Jan Tichý (CEO, Medio Interactive) „RFM analýza: Jak správně segmentovat své zákazníky“
  • Ondřej Klega (Ředitel marketingového oddělení, Acomware) „Email marketing, který vydělává“
  • Petr Chvátal (CEO, PPL CZ) „Logistika v e-commerce: Flexibilní doručení“

Zde najdete přihlašovací formulář.

Druhým pilířem je samotná soutěž určena pro všechny, kteří mají zájem získat více nad rámec obsahu vzdělávacích eventů. Soutěž probíhá v kategoriích Skokani a exportéři, Bricks to clicks a Malé a střední e-shopy. Odborná porota vybere vítěze jednotlivých kategorií, kteří získají hlavní cenu. Finále MastersGate se bude konat v únoru 2017 a bude mít podobu konference, na níž se očekává účast 150-200 delegátů z oblasti e-commerce.

Hlavní motivací a pomyslnou třešničkou na dortu celého projektu je roční akcelerační program pro vítězné e-shopy ve formě mentoringu a konzultací od partnerů MastersGate. E-shopům pomáhají špičkoví stratégové s navrhováním služeb s největší přidanou hodnotou. Vítězové nezískávají jen samotné nové vědomosti, ale i odborníky, kteří je provedou jejich implementací a předají jim neocenitelné zkušenosti, které je povedou na cestě k úspěchu.

O hmatatelném přínosu soutěže se vyjádřil Martin Mrva, marketingový manažer online obchodu Dedoles, který v předchozím ročníku zvítězil v kategorii E-shopy připravené na export: „MastersGate nám pomohl právě v tom momentě, kdy jsme to potřebovali nejvíce. Za nejhodnotnější považujeme konzultace s odborníky v ui42, kteří nám vždy uměli poskytnout kvalifikovanou pomoc a také výhodnější podmínky od zásilkového (pozn.: partnera akce). Díky MastersGate jsme dokázali posílit pozici na domácím slovensko-českém trhu, ale také efektivně expandovat do Rakouska, Maďarska a Německa, kteří v současnosti tvoří více než 50% našeho obratu.“

Mastersgate organizačně a odborně zastřešuje společnost ui42 – průkopník v online podnikání na Slovensku, která již od roku 1997 nabízí inovativní webové řešení a rozvíjí tím slovenskou online business sféru. První ročník, který probíhal pod starým názvem Eshop akcelerátor a do kterého se přihlásila více než stovka soutěžících, dopadl nad očekávání dobře. Vítězové tří kategorií soutěže (Silný příběh, Skokan, E-shopy připravené na export) získali hodnotné ceny v podobě auditu, konzultací a mentoringu od odborníků a množství dobrých rad z podnikatelské praxe. Bonusem pro vítězné e-shopy byly výhody a podpora od více než 20 firemních a mediálních partnerů projektu.

Odkazy:

http://www.mastersgate.com/
https://www.facebook.com/events/1625382734420473/
http://www.ui42.sk/