Chcete objevit výhody online marketingu s e-booky od H1.cz zdarma?

Chcete objevit výhody online marketingu s e-booky od H1.cz zdarma?

Pokud jste ještě stále neobjevili výhody online marketingu, či je pro vás oblast výkonnostního marketingu stále velkou neznámou, tak přesně proto specialisté z agentury H1.cz vypracovali užitečné e-booky. Jednotlivé elektronické knihy vás zasvětí do oblasti zbožových vyhledávačů, inbound marketingu, mobilního marketingu nebo do oblasti CRO.

E-booky zdarma od H1.cz:

E-book: Mobilní marketing do kapsy

Ve většině případů, kdy mobilní telefon využívají, lze uživatele oslovit reklamním sdělením – když hrají hry, když surfují nebo když hledají v mapách. Pomocí reklamních systémů, které nabízejí platbu za klik (u nás je nepoužitelnější Google AdWords) můžeme snadno dosáhnout dobrých výsledků s rozumnými náklady. O tom „jak“ je právě publikace, která se k vám dostala na monitor.

E-book: Zbožové vyhledávače – nejde jen o cenu

E-book o vyhledavačích zboží jsme připravovali primárně pro e-shopy, pro které jsou zbožové vyhledavače nutností. Primárně e-shopům, a také firmám, které provozují systémy pro správu e-shopů, či firmám, které poskytují marketingové poradenství pro e-shopy.

E-book: Facebook Ads: Sociální reklama s přidanou hodnotou

Facebook, největší a nejrozšířenější sociální síť, nepřináší jen spoustu způsobů, jak se bavit, komunikovat s přáteli nebo třeba hrát hry. Pokud ho umíte správně využít, může být přínosem i pro vaši firmu. Cílem našeho e-booku je představit vám formát PPC kampaní určených pro Facebook, který se obecně nazývá Facebook Ads. Chceme vám přiblížit práci s tímto prostředkem a seznámit vás s tipy a triky, které se vám mohou hodit při vlastním vytváření a správě kampaní.

 

E-book: Reklama v placených katalozích

V současné době existuje v ČR řada firemních katalogů umožňujících placené zápisy firem. Liší se jak měsíční návštěvností (počtem reálných uživatelů), tak i počtem inzerentů a jednotlivými specifikami zápisu, o nichž bude řeč.

Největšími firemními katalogy s relevantní návštěvností a celkovým zásahem jsou katalogy Firmy.cz a Najisto.cz. Z dalších pak můžeme vyzdvihnout především B2B oborové katalogy, které se zaměřují především na hledání obchodních zakázek pro společnosti a porovnávají nabídky s poptávkami.

Inbound Marketing

Jedním ze základních předpokladů, jak dělat dobrý inbound marketing, je výborně znát své současné i budoucí klienty. Vědět, kdo jsou, o co se zajímají, kde se v online prostředí pohybují. Pak už stačí jen být na těch správných místech k nalezení. Zatímco klasická reklama se snaží zaujmout uživatele na webu za každou cenu, v okamžiku kdy se o ni nezajímá, prostředky inbound marketingu jsou praktičtější – dostat se svými výsledky, komentáři, odborným vyjádřením do zorného pole uživatele v okamžiku, kdy se sám snaží zjistit něco o produktu či službě. Když vyhledává, když pročítá blogy, když porovnává recenze.

Optimalizace konverzního poměru

Vstoupili jste už někdy do prodejny, ze které jste ihned doslova utekli? V regálech na vás čekalo chaoticky rozmístěné zboží, za pultem stála neochotná obsluha a dlouhá fronta u pokladny…

Podobně vypadají i některé internetové stránky a e-shopy. A uživatelé z nich odcházejí kosmickou rychlostí bez nákupu. Přivedením návštěvníka na váš web totiž vyhráváte jen polovinu boje o zákazníka.

Přečtěte si naši příručku a odhalte s námi záhadu nízkého konverzního poměru!