DPD představuje nová videa s tipy pro e-shopy

DPD představuje nová videa s tipy pro e-shopy

1288

DPD, přední přepravce a inovátor v e-commerce v České republice i v Evropě, uvádí premiéru videí Tipy pro vaše podnikání. V rámci těch jsou představována doporučení, na co se v jednotlivých oblastech byznysu zaměřit a čemu se naopak vyhnout. Cílovou skupinou jsou nejen začínající podnikatelé, ale každý, kdo rád rozšíří své znalosti. Nový formát by měl zaplnit mezeru na českém trhu, kde dosud neexistuje místo s komplexními informacemi z marketingu, logistiky a cenových srovnávačů.

Série videí bude sloužit jako užitečný edukační nástroj v dosažení větších úspěchů v podnikání. Svým klientům tak chce DPD poskytnout podporu ve znalosti chování zákazníků, v komunikaci, taktikách a nástrojích.

“V DPD se dlouhodobě zaměřujeme na inovace nad rámec oblasti doručování, které našim partnerům usnadňují byznys. Jedná se o řešení, které pomůže prakticky naplnit hlavní poslání společnosti DPD a bude tak dalším kouskem skládačky komplexních služeb, které pro ně zajišťujeme,” uvádí Miloš Malaník, jednatel DPD.

Každé z videí shrnuje aktuální situaci na trhu a přináší konkrétní řešení. V prvním videu výkonný ředitel DPD Ondřej Vaňha popisuje, jaké jsou hlavní zásady i nástrahy při výběru vhodného dopravce. V druhém dílu Jan Kriegel radí, jak se zařadit mezi přední e-shopy na cenovém srovnávači Heureka.cz. Štěpán Tesařík z Red Media se ve třetím videu zabývá display reklamou a výhodou jejího správného načasování a formátu.

“Krátká, ale obsahově zajímavá videa s tipy z relevantních oblastí od lidí z praxe jsou podle mého názoru konceptem, který v dnešní době plné zdlouhavých a placených video kurzů chybí. Současně jsou důkazem, že společnost DPD podporu podnikání svých partnerů bere vážně,” říká Oldřich Dostál, ředitel agentury SquareMedia.

Autorem konceptu je reklamní agentura SquareMedia Oldřicha Dostála, která si na zajištění režie a produkci video obsahu najala Rudolfa Rokoše ze společnosti Spoko.cz.

Videa můžete shlédnout zde:

Jak správně vybrat dopravce (Ondřej Vaňha)

Jak uspět na Heureka.cz (Jan Kriegel)

Jak efektivně využít display reklamu (Štěpán Tesařík)


O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR.