Jak přilákat zákazníka na web I.

Jak přilákat zákazníka na web I.

Fígle na přilákání zákazníků I. část
(Následuje: Fígle – II. část)

Nejlepší metoda na přilákání návštěvníků? Pobavit je. Vsaďte na humor, to funguje vždycky. (Ovšem na vkusný humor).

Lidé se baví různými způsoby. Vy musíte pouvažovat, co se právě na Vaše webové stránky hodí nejvíce. Rozšířeným trendem propagace jsou tzv. viral videa.

Viral video – magnet na zákazníky

Vložení tematického, vtipného videa na Vaši stránku.

Dávejte však pozor, co je pro Vaši stránku přínosem. Uveďme si příklad. Vlastníte e-shop s boty a rozhodnete se obchod propagovat právě viral videem. Najdete si na youtube video, jak nějaká slečna dobíhala autobus, zlomil se jí podpatek a upadla. Přišlo Vám to vtipné, tematické to je taky. Ale ať už je to video sebevtipnější, po takové propagaci, by si u Vás boty nikdo nekoupil.

Lepší než hledat videa na youtube je natočit si vlastní. Základem je mít dobrý nápad, pak už to jde samo. Video nemusí být v úžasné kvalitě. Kvalita nebaví, baví obsah – příběh.

Pravidla

  • Místo – oblíbené veřejností, hospoda, příroda…
  • Délka – krátké, 3 – 5 minut postačí
  • Příběh – stručný, vtipný, výstižný

Velice výstižná je tato grafika – video by mělo být zábavné, jedinečné, „úžasné“ a kontroverzní

 

Chybí Vám pořád nápad? Pokud potřebujete inspiraci, koukněte se na videa od ViralBrothers.

Zajímavost –  spousta úspěšných viral videí jsou podvrhy. Například spoustu ohlasů sklidilo video, na kterém kolo předjíždí automobil. Tudíž jede asi 90km/h. Video má spoustu zhlédnutí a přitom je to obyčejný fake.

Viral video je super marketingovým tahem. Představuje nejlepší, bezplatnou reklamu. Ale každé video se stane virálním až na konci. Tudíž si na začátku musíte promyslet všechny výše zmíněné kroky.

Pryč s reklamou

Dalším krokem je udržet si návštěvníky. Dejme stranou všechny výhody (pár korun) plynoucí ze zveřejnění reklam. Vraceli byste se na stránku, kde na Vás vybafne hned na začátku, že jste stý zákazník? Nevraceli, a proto nepoužívejte nic podobného. Reklamy jsou rozšířeným trendem, ale pokud se Vaše stránky rozjíždí, nedávejte zde příležitost reklamám. Působí to neprofesionálně.