Odhalili jsme marketingové tajemství úspěšných webů!

Odhalili jsme marketingové tajemství úspěšných webů!

V čem je tajemství úspěšných webů? Co dělám špatně, že můj počet objednávek neroste?
Teď to konečně zjistíte!

Všichni vědí, že spokojený zákazník se rád vrací a utrácí svoje peníze. Jak toho ale dosáhnout?

Odpověď je jednoduchá – live chat.

Každá firma používá jinou taktiku, ale někteří už zjistili, co je ta nejlepší a nejúčinnější – výborná zákaznická péče. A jak dosáhnout v dnešní rychlé době nejlepší zákaznické péče a předběhnout konkurenci? Zahajte okamžitou komunikaci s vašimi zákazníky na webu přes live chat. Teď si možná říkáte, jak banální to je,“Vždyť mám přece e-mail, kde se mě zákazníci mohou zeptat”. Ale to není revoluční zákaznická péče, o které mluvím. Nikdo dnes nechce čekat hodiny nebo dny na odpověď e-mailem.

Jak využít live chat a dopřát zákazníkům výbornou péči?

Nemusíte čekat na zázraky, chodit na školení nebo neustále aktualizovat e-mail. Stačí jen začít odpovídat zákazníkům na vašem webu, tak jako byste je obsluhovali v obchodě. Okamžitě. Komunikaci se zákazníky na webu v reálném čase vám umožní některý z livechatových produktů, který vám poslouží lépe a spolehlivěji než jakýkoliv jiný marketingový nástroj.

Stačí jen věnovat pár minut nasazení chatu na vaše stránky, a zvýší se vám počet objednávek a vaši zákazníci vyhlásí vaše jméno do světa. A to přece za těch pár minut stojí ne?

Tím, že si se zákazníky na webu povídáte, tak jako v obchodě a pomáháte jim řešit jejich problémy, si získáváte tu největší možnou důvěru ve vaše  podnikání, díky které u vás nakoupí příště znovu.  Tím zvýšíte několikanásobně prodej svých produktů. Kdo by nakupoval u konkurence, když u vás mu vždy okamžitě poradí milý operátor Petr na live chatu.

Skvělý příklad je firma Zappos, která díky excelentní zákaznické péči vybudovala doslova impérium.

Jeden live chat, až pět využití!

Live chat není jen zákaznická podpora, ale multifunkční marketingový nástroj! Díky několika funkcím snížíte náklady na další nástroje. Nejenže se vám prokazatelně díky vaší, teď už excelentní, zákaznické péči zvedne počet objednávek až 5krát.Okamžitá komunikace se zákazníky přes live chat vám navíc sníží náklady! A to zní jako slušná nabídka.  A jak ho tedy všemi směry využít?

Zjistěte zpětnou vazbu, vylepšete svůj web a nakopněte objednávky k výšinám!

Jak nejlépe testovat a zjišťovat potřeby vašich zákazníků? Dejte jim možnost Vám to říct. Nemusíte utrácet za složité průzkumy a analýzy. Stačí nasadit live chat a zákazníci vám sami napíšou, co na vašem webu nechápou a co by od vás potřebovali! Poté už můžete vylepšovat a doplňovat  web o to, co zákazníkům chybí (tím zároveň zlepšíte i SEO optimalizaci webu). A to je dvojitá výhra!

Předejte více informací a navnaďte je k objednávce!

Díky komunikaci se zákazníkem na live chatu a také díky automatickým  zprávám, můžete zákazníkům předat potřebné informace nebo je navnadit k dalšímu nákupu. Kdo  by neodolal, když ho při vstupu na web osloví automatická přednastavená zpráva, že dnes jsou slevy na konkrétní  zboží a rovnou návštěvníkovi pomůžete vybrat to nejlepší.

Největší výhodou je, že jim informace sdělujete postupně, takže se k nim díky live chatu dostanou tak, aby si je postupně přečetli.

Navažte se zákazníky osobní vztah, poznejte je a oni vám budou líbat ruce!

Všichni vědí, že zákazníka nic nepotěší více než osobní konverzace, kdy se mu vy nebo vaši zaměstnanci věnujete a pomáháte mu s výběrem. Když dopřejete vašim zákazníkům individuální přístup, počet objednávek raketově vystřelí!

Takže odteď nepotřebujete na svůj web složitě implementovat nejrůznější marketingové nástroje a zkoumat tajemství úspěchu. Máte všechno v jednom  jednoduchém nástroji – live chatu.

Nemusíte čekat do dalšího dne, stačí si vybrat některý z livechatovacích nástrojů a začít komunikovat se zákazníky. Žádné kouzla ani triky. Jasné výsledky. Tak na co ještě čekáte?