Případová studie: Jak online reklamní kampaně pomáhají v oblasti offline prodeje

Případová studie: Jak online reklamní kampaně pomáhají v oblasti offline prodeje

Reklamní kampaň od společnosti RTB House, která odstartovala letos v květnu, pomohla českému prodejci ojetých vozů Auto ESA navýšit celkové konverze. Proklikovost retargetingové kampaně byla téměř 6 krát vyšší než standardní paralelní zobrazení displejových reklam (1,85 % vs 0,32 %). V kampani byly použity tři sety bannerů přesně na míru klientovi. Počet zobrazených realizovaných bannerů byl na konci října 24 600 000 a díky nepřetržité optimalizaci proklikovost dále rostla. Společnost auto ESA navíc nabídla slevu 500 Euro pro zákazníky, kteří si vozidlo rezervují přes web. Díky slevové nabídce a úspěšné reklamní kampani tak došlo oproti začátku spolupráce ke zvýšení finální konverze o 67 %.

“Výsledky naší práce se každoročně úročí především rostoucím počtem spokojených zákazníků. K tomu nám výrazně pomohla také reklamní kampaň od společnosti RTB House, díky níž jsme zvýšili povědomí o značce a získali tak více zákazníků. Věříme proto, že online kampaně mohou úspěšně přinášet lepší výsledky v offline prodejích. Naším cílem v Auto ESA je poskytovat profesionální klientské služby a být opravdu tím nejspolehlivějším autobazarem s kvalitními vozy všech tříd pro každého,” říká Filip Kučera, marketingový ředitel Auto ESA.

“Díky správné strategii, která zahrnovala použití klasických bannerů (verze template), optimalizaci, retargetingu a přesnému zacílení na danou skupinu příjemců, se nám úspěšně podařilo zvýšit proklikovost a s ní i celkovou míru konverze,” vysvětluje Richard Grom, ze společnosti RTB House.

Velkou roli při úspěchu kampaně sehrála také H1.cz – největší česká internetová agentura u nás a na Slovensku specializující se na marketing pro internetové vyhledávače, SEO, affiliate a konverzní marketing, která se starala o celkovou online marketingovou strategii. H1.cz přišla s návrhem řešení v podobě kampaně od společnosti RTB House.

Příklady používaných bannerů

obr

O společnosti RTB House

RTB House se specializuje na přesně cílenou display reklamu s řešeními zaměřenými na profilaci, cílení a získávání nejcennějších zákazníků na internetu. Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům a to vše v reálném čase.

Společnost RTB House s centrálou ve polské Varšavě poskytuje své služby od roku 2012, působí na 33 trzích a celosvětově zajišťuje více než 650 reklamních kampaní. Pro své klienty nakupuje více než 3,5 mld. reklamních zobrazení za měsíc. Více na http://www.rtbhouse.com/.

logo RTB House

O společnosti AutoESA, a. s.

Společnost AutoESA, a.s. patří k předním prodejcům ojetých vozů. Své služby nabízí zákazníkům již od roku 1993. Firma klade důraz na neustálý rozvoj a zlepšování, proto je tým Auto ESA každý den připravenější vyjít svým klientům maximálně vstříc.