Školení Sociální sítě pro e-shopy

Školení Sociální sítě pro e-shopy

Aktuální termíny školení zde!

Chcete se dozvědět to nejdůležitější o sociálních sítích (médiích) a sociálním marketingu s ohledem na využití pro e-commerci? Přijďte na školení Daniela Dočekala, internetového publicisty, marketéra a digitálního šílence, který na nich visí od rána do večera.

Poradí vám, jak komunikovat se svými fanoušky, jak získat nové nebo rozjet úspěšnou reklamní kampaň.

Co se na školení naučíte?

  • Co všechno je možné dělat v sociálně-mediálním marketingu.
  • Zohlednit rozšíření jednotlivých sociálních sítí a médií v Česku i ve světě.
  • Jak správně využívat sociální sítě a média a rozhodnout se pro vhodný marketingový mix.
  • Praktické tipy týkající se provozování profilů na sociálních médiích.
  • Jak správně komunikovat na sociálních médiích , ale také jak rozhodně nekomunikovat.
  • Inspirovat se z příkladů toho, jak doma i ve světě e-shopy využívají sociální média.
  • Nebude opomenuta ani role okrajových nebo čerstvě rostoucích sociálních médií.

Komu je školení určeno?

Školení je určeno všem, kdo chtějí pro další rozvoj svých e-shopů využít sociální média či sítě, a buď se v této problematice prozatím neorientují, nebo se teprve začali rozkoukávat.

  • Školení není kurzem detailního vytváření a správy sociálních profilů.
  • Školení se zaměřuje na poznání co nejvíce možností, které sociálně mediální marketing přináší.
  • V oblasti správy a provozu sociálních profilů poskytne zásadní a nejdůležitější věci, jejichž neznalost by vám mohla přinést problémy.

K účasti na školení nepotřebujete žádné speciální znalosti či dovednosti.

Kdo vás bude školit?

Daniel Dočekal píše pro Lupa.cz, mluví v rádiích i televizích, školí Facebook, Twitter, Google+, internetový marketing, digitální PR, bezpečnost na sociálních sítích. Klientům pomáhá s marketingem, komunikací i řadou dalších věcí. Domovem na www.pooh.cz či www.justit.cz.
Stál v počátcích českého internetu, později v počátcích českého bloggingu i při rozvoji aktivit na českých sociálních sítích. Žije internetem a cloudem a online je prakticky pořád s výjimkou momentů spánku. Asi neudiví, že miluje sci-fi, fantasy či steampunk. A o řadě dalších věcí se jistě dozvíte na školeních, protože velmi rád používá záplavu praktických příkladů ze života.

Časový harmonogram školení

10:00 – 12:00
Co jsou to sociální média a sítě, jak jsme na tom doma, jak je to ve světě.
Sociálně-mediální marketing mix: co, jak, proč… a co ne.
Rozdíly mezi sítěmi a prací s nimi.
Rostoucí či okrajové sociální sítě, specifika.

12:00 – 12:30
Oběd (v ceně školení)

12:30 – 16:00
Praktické využití jednotlivých sítí pro e-shopy.
Facebook, Twitter, Google+, Linkedin aneb velká čtyřka.
Pinterest, Instagram, Snapchat, WhatsApp a další alternativy.
Komunikace v sociálních sítích, marketing, reklama, branding, podpora zákazníků.
Jak to celé drží pohromadě s dalšími internetovými, marketingovými a reklamními aktivitami.
Pozitivní i negativní příklady v Česku i ve světě.
Otázky a odpovědi.

Organizační pokyny