Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty

Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty

Služby – nejsložitější řemeslo. Vzdušné zámky, které odlišují, motivují a generují zisk!
Tajemství skrytého potenciálu – jak služby zefektivnit je ve spolupráci jednotlivých oddělení či profesí ve firmě. Generální ředitel, ekonom, marketér, obchodník, provozní i personalista. Ti  všichni mají své silné a slabé stránky a více či méně využívají synergie napříč firmou. Kde jsou třecí plochy? Jak se zbavit alibismu? Jde opravdu především o pozitivní hodnocení výsledků našeho oddělení?

Ptáte se

  • Jak služby efektivně nastavit a průběžně kontrolovat?
  • Jak stanovit ceny hodnotit rentabilitu?
  • Jak správně komunikovat služby?
  • Jaké nové nástroje se objevily na trhu?

Na Veletrzích řešení, v únoru 2016 v Brně, Praze, Plzni získáte návod, jak stanovit ceny, které budou generovat zisky a jak pracovat s rozpočty a náklady. Nakouknete pod pokličky těch nejlepších kuchařů,  kteří uvařili skvělé kampaně, o kterých  se dlouho mluvilo i psalo. A mnoho dalších oblastí.

4

Dozvíte se o třech zásadních novinkách v marketingu:

  • první B2B sociální síti Bezones
  • aplikaci na výrobu mobilních aplikací Effortix
  • redakčním systému rovAn link up

To celé formou, která vám bude vyhovovat.  Každý řešitel má přesně pět minut na to, aby vysvětlil přínos svého řešení a motivoval vás k individuální diskusi nad vašimi  konkrétními potřebami v rámci druhé networkingové části programu Veletrhu.

Více informací naleznete na www.veletrhreseni.cz

Cena: 490 Kč za účastníka.

Veletrh řešení IX. – termíny a místa konání:

  •   2. února 2016 Brno, Hotel Santon, od 10 do 15.30 hod
  • 10. února 2016 Plzeň, Hotel Marriott, od 10 do 15.30 hod.
  • 11. února 2016 Praha, Dům služeb, Těšnov, od 10 do 15.30 hod.

VR9