Vaše firemní stránka na LinkedInu vám zvedne vyhledatelnost na Google

Vaše firemní stránka na LinkedInu vám zvedne vyhledatelnost na Google

2212

Proč LinkedIn?

  • Profesní síť – vizitky zastarávají, každý třetí profesionál je na LinkedInu
  • Počet uživatelů LinkedInu v CR (175 tisíc žen, 224 tisíc mužů)
  • Nejpopulárnější profesní síť na světě
  • (Další profesní sítě: Xing – Německo, GoldenLine-Polsko)

LinkedIn a Google – SEO

Google vnímá LinkedIn jako velmi hodnotný zdroj informací, v okamžiku, kdy si vyplníte své kontaktní údaje, jméno firmy, odvětví a klíčová slova v osobním a firemním účtu, dostáváte se na horní příčky vyhledatelnosti v Google.

SEO Vám zvyšuje dobře vyplněný profil – titulek, souhrn a pracovní zkušenosti.

  • Upravte si svoji URL

  • Myslete na klíčová slova svého oboru
  • Vyplňte Contact info
  • Zamyslete se nad fotografií
  • Postujte zajímavý informativní obsah

Struktura basic/zdarma účtů

Každý si může vytvořit zdarma osobní účet pod svým jménem, na tento účet lze vytvářet firemní stránky (musíte mít email s doménou firmy) a skupiny. Jako zakladatel, jste i administrátor firemní stránky a můžete přidávat další správce.
LinkedIn je i mocný nástroj pro zvyšování návštěvnosti B2B blogů a stránek.

Nejvyužívanější funkcí je vyhledávání. Můžete dle klíčových slov, pozic, jména, lokality a dalších kritérií vyhledat potencionální spolupracovníky a navázat s nimi spojení. Jak funguje zobrazování výsledků? Uvidíte vždy kontakty ze svého prvního spojení, druhého i třetího, ze sdílených skupin a profily, které jsou 100% vyplněny.

Jak se propojovat?

Máte několik možností, buď vyhledáte osobu podle jména a požádáte ji hned o spojení, nebo využijete sdíleného kontaktu a necháte se představit:

Skupiny

Můžete být v maximálně 50 skupinách
Nevíte si rady? Kliknětě do výborně zpracovaného HELP CENTRA

Více o marketingových řešení na LinkedIn se dozvíte zde

Autor:
Michaela Náplavová
www.sovanet.cz