Vytěžte maximum nápadů pro svůj byznys na konferenci WebTop100

Vytěžte maximum nápadů pro svůj byznys na konferenci WebTop100

Uslyšíte ty nejlepší nápady pro váš vlastní online byznys. Uvidíte případovky a řešení pro váš digitální marketing. Poznáte ty nejlepší projekty letošní soutěže WebTop100. To vše vám nabídne prestižní konference WebTop100 už v úterý 15. listopadu.

Program konference se bude obsahově dotýkat témat, která nejčastěji rezonují dnešním trhem, a hovořit o nich budou společnosti, které mají opravdu co říct. Pojďme si tedy představit ty nejzajímavější z nich.

recnici

ATRIBUČNÍ MODELY A MĚŘENÍ EFEKTIVITY KAMPANÍ

Andrey Sukhovoy je toho názoru, že last-click atribuce to má už za sebou. Podělí se proto s vámi o zcela nový pohled na věc, který hodnotu objednávky rozděluje mezi zdroje na základě mikrokonverzí a transakcí pomáhajících zákazníky posouvat napříč nákupní cestou. Jakým směrem se bude moderní analytika, podle vedoucího oddělení analytiky v OWOX, ubírat?

OBSAHOVÝ MARKETING

Pod pokličku obsahové strategie Hypoteční banky vás nechá nahlédnout její marketingová ředitelka, Kateřina Krásová. Prozradí vám, proč pomocí obsahového marketingu cílí na potenciální klienty mnohem dříve, než vůbec začnou o hypotéce přemýšlet. Jak to dělají a co se při tom naučili?

MOBILNÍ APLIKACE JAKO BYZNYS NÁSTROJ

Stejně jako další B2B zaměřené společnosti se i Jablotron potýkal s tím, že se nedokáže dostat přímo ke konečnému spotřebiteli. Díky byznys konceptu spočívajícím v mobilní aplikaci využívající IoT ovšem získal nejsilnější marketingový nástroj pro komunikaci s desítkami tisíc koncových zákazníků. Tento inspirativní příběh vám bude vyprávět David Beneš, výkonný ředitel společnosti.

VSTUP NA ZAHRANIČNÍ TRHY POMOCÍ ONLINE MARKETINGU

Marketingový ředitel Martin Šámal vám představí případovou studii, jak bylo potřeba změnit design a logiku webu, aby značka Brit uspěla na téměř 60 trzích světa. Dozvíte se nejen, jak celý projekt probíhal, ale i jak ovlivnil značku a celkový byznys.

Proč se tedy nepřijít inspirovat tím nejlepším z digitálního marketingu pro byznys a odhalit tak příležitosti pro ten vlastní. Veškeré potřebné informace, včetně programu, profilech přednášejících i registračního formuláře, najdete na webu konference.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Trask solutions. Partnerem akce je OWOX. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou Audioteka.cz, ChargeBox a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně zajišťuje Internet Info.