Vyznáte se v pravidlech Facebookové stránky? Kde je najdete?

Vyznáte se v pravidlech Facebookové stránky? Kde je najdete?

1873

Podmínky zveřejněné 5. března 2014

Oficiální firemní stránky může spravovat pouze oprávněný zástupce dané firmy (značky, produktu). Může se Vám lehko stát, že jako provozovatel franchisy v České Republice budete muset obstarat písemné povolení od zahraničního majitele značky, kterým se ve Facebooku prokážete.

Na druhou stranu, každý může vytvořit fanouškovskou stránku značky, produktu a nebo firmy za předpokladu, že si ji nikdo nemůže splést s oficiální. Takováto stránka musí jasně uvést ve svém popisu, že není oficiální.

Věděli jste, že…

Posty na stránce může vidět kdokoli, kdo vidí danou stránku.

Vyznáte se v pravidlech Facebookové stránky 1

Pokud nabízíte služby pro dospělé ( 18+) nezapomeňte využít služby: Omezení.

Vyznáte se v pravidlech Facebookové stránky 22

Stránky např. na online lékárny jsou bez povolení Facebooku zakázány.

Jak se jmenuje vaše stránka?

Názvy stránek by měly odrážet obsah těchto stránek, Facebook může náhodně toto pravidlo kontrolovat a požádat vás o změnu.

Názvy stránek dále

  • nesmí být tvořeny jen obecnými výrazy: pivo, pizza
  • musí být gramaticky správně a nesmí být složeny jen z velkých písmen
  • nesmí obsahovat nadměrné množství interpunkčních znamének
  • nesmí porušovat práva ostatních

Přesun fanoušků na novou stránku, sloučení stránek

Poslední dobou chodí Facebooku poptávky na sloučení profilů nebo přesun fanoušků na novou stránku, přejmenování atd.

Přesné znění pravidel k tomuto tématu je: „Zpracujeme pouze změny názvů a migrace, které nebudou mít za následek zavádějící nebo nechtěné propojení. Umožníme například migrace místních stránek na globální, jako je „Facebook Francie“ na „Facebook“, ale neumožníme migrace globálních stránek na místní ani migrace místních stránek na místní, například „Facebook Francie“ na „Facebook Rusko“. Kromě toho nelze také žádat o změnu názvu nebo migraci, které by vedly ke změně kategorie produktové stránky na stránku značky, obecné nebo názorové stránky na stránku značky nebo skupiny na stránku. Všechny migrace závisí na našem výhradním rozhodnutí a jsou konečné.

Více zde: http://goo.gl/UwIj4Z

Co je ověřený profil a nebo stránka?

U některých známých veřejných osobností a stránek s velkým objemem sledování Facebook ověřuje, zda je jejich totožnost pravá. Více zde: http://goo.gl/5aIFlc

Shromažďování dat

Tato sekce je důležitá hlavně pro pravidla aplikací, kde musí být jasně uvedeno, že soutěž je pořádána vámi a ne společností Facebook.

Označování

Nesmíte podporovat označování lidí na fotografiích, kde nejsou. PFka asi zatím procházejí…

Obsah

Inzerce na stránkách je schvalována Facebookem.

Úvodní obrázek ( cover foto) je veřejně dostupné všem (nesmí porušovat autorská práva)

Při spuštění aplikace musíte respektovat pravidla dostupné na tomto odkaze https://developers.facebook.com/policy/

Všimli jste si funkce vytvoření nabídky?

Vyznáte se v pravidlech Facebookové stránky 3

Nabídku můžete vytvořit pouze na omezenou dobu a na zboží, které opravdu nabízíte/vyrábíte. Nástroj nabídka neslouží k propagaci webu, dárkových certifikátů apod.

Celé znění pravidel pro Nabídku najdete  (v sekci D. Nabídky) zde https://www.facebook.com/page_guidelines.php

Příjemné počtení.